VEELGESTELDE VRAGEN
Hieronder vind je de veelgestelde vragen over onze KidsCadeau kaart. Neem gerust contact op met onze klantenservice als je nog vragen hebt na het lezen van de veelgestelde vragen.
KidsCadeau gebruiken
Met de kassabon van de aankoop van de KidsCadeau kaart kun je teruggaan naar de winkel, om KidsCadeau alsnog te laten activeren. Indien u uw kaart direct via onze webshop of uit coulance heeft verkregen, dan zijn wij verantwoordelijk voor de activatie. Graag zouden wij dan van u willen vragen om de naam, het emailadres en eventueel een ordernummer aan ons door te geven via ons contactformulier.
Heeft u uw kaart via een extern verkoopkanaal gekocht zoals bijvoorbeeld de Albert Heijn of de Primera, dan is het voor ons niet mogelijk om te zien wat de reden is dat de kaart bij aankoop niet is geactiveerd. In dit geval kunnen wij uw kaart niet activeren, maar dient de winkelier dit zelf alsnog doen. Met de kassabon/pinbewijs van de aankoop van uw cadeaukaart kunt u teruggaan naar de winkel om de kaart alsnog te laten activeren.
Onze excuses voor het ongemak. Wij vinden het ontzettend vervelend dat de kaart niet correct is verkocht.
De pincode van de KidsCadeau kaart staat op de achterzijde van de cadeaukaart, onder de zilveren kraslaag. Wanneer je de kraslaag open krabt, zie je de 6 cijfers van jouw pincode.
Ja, het is mogelijk om meerdere KidsCadeau kaarten tegelijk in te wisselen.
Het combineren van actievouchers, kortingsbonnen en cadeaukaarten is niet mogelijk, tenzij een locatie hier een uitzondering op maakt. Laat een locatie altijd weten dat je met KidsCadeau wilt afrekenen en vraag of de locatie meerdere actievouchers, kortingsbonnen en cadeaukaarten tegelijk accepteert.
Als je een KidsCadeau kaart hebt die je niet wil besteden bij een aangesloten winkel, dan kun je deze omwisselen voor geld. Klik hier voor de voorwaarden.
KidsCadeau is niet persoonsgebonden en zonder het kaartnummer kunnen wij deze niet blokkeren of controleren wat het saldo en de geldigheid van de cadeaukaart was. Daarom is het bij verlies of diefstal helaas niet mogelijk om je van een nieuwe cadeaukaart te voorzien.
Wat vervelend! Neem contact op met onze klantenservice, zij helpen je graag verder met het probleem. Dit kan via direct contact opnemen.
Vergeet niet je KidsCadeau kaart bij de hand te houden of het kaartnummer te vermelden in je bericht.
Onze acceptanten accepteren alleen fysieke passen, je kunt jouw cadeaukaart dus niet via een kopie of foto verzilveren.
Wat jammer om te horen dat je KidsCadeau kaart is verlopen.
Helaas kan deze niet opnieuw worden geactiveerd. Wel kun je gebruik maken van de terugbetalingsregeling. Jouw aanvraag hiervoor kan worden ingediend via de website van Intersolve. Meer informatie kun je ook terugvinden in de Algemene Voorwaarden. Voor al jouw overige vragen kun je contact opnemen met de Klantenservice van KidsCadeau. Dit kan via ons contactformulier.
Controleer het saldo op de KidsCadeau kaart door hier het kaartnummer en pincode in te voeren. Je vindt het 19-cijferig kaartnummer op de achterkant van de KidsCadeau kaart.
Stap 1: Voer het 19-cijferig kaartnummer en de 6-cijferige pincode in.
Stap 2: Klik op de knop ‘Controleren’ om de waarde en geldigheid te controleren.
Stap 3: Veel plezier!
Nee, KidsCadeau is in meerdere delen en bij verschillende aangesloten locaties te besteden. Je kunt het resterende bedrag op de kaart laten staan en dit op een later moment besteden, binnen de geldende verzilvertermijn.
Klik hier om de waarde en geldigheid van jouw kaart te controleren.
Klik hier om een locatie te zoeken.
Je kunt de geldigheid van jouw KidsCadeau kaart hier controleren.
Graag willen wij je erop wijzen dat je alleen fysieke cadeaukaarten dient te accepteren; en géén foto’s van cadeaukaarten, barcodes of kaarten alleen zichtbaar op een app (wallet) of een los kaartnummer.
KidsCadeau is te gebruiken bij honderden locaties in heel Nederland. Bekijk hier het overzicht met de deelnemende locaties. Je kunt zoeken op naam van de locatie, postcode of woonplaats.
KidsCadeau is, tenzij anders vermeld, 2 jaar geldig vanaf de dag van aankoop. Klik hier voor het controleren van de geldigheid. Alleen een KidsCadeau kaart met een geldige en geactiveerde code kan gebruikt worden.
Bestellen en levering
Wanneer je op werkdagen vóór 14:00 uur je bestelling plaatst, wordt je bestelling dezelfde dag met PostNL verzonden. Bestellingen na 14:00 uur en op zaterdag, zondag en feestdagen worden de eerstvolgende werkdag verzonden met PostNL. In principe ontvang je de volgende dag je bestelling op het gewenste adres, dit is echter geheel afhankelijk van PostNL.
Je kiest zelf het bedrag dat op de cadeaukaart wordt gezet. Het minimum bedrag is €5,- en het maximum bedrag is €150,-.
Controleer het saldo op de KidsCadeau kaart door hier het kaartnummer in te voeren. Je vindt het 19-cijferige kaartnummer op de achterkant van jouw KidsCadeau kaart.
De verzend- en administratiekosten van KidsCadeau bedragen €1,95.
Wat vervelend! Neem contact op met onze klantenservice om te informeren naar de status van jouw bestelling, wij helpen je graag!
Wat vervelend, wij helpen je graag!
Op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur kun je telefonisch contact opnemen met onze klantenservice via 020-2293555. Na 17:00 uur, in het weekend en op feestdagen kun je contact opnemen via ons contactformulier. Onze klantenservice neemt dan binnen 3 werkdagen contact met je op.
Je kunt je online bestelling veilig en eenvoudig afrekenen met iDeal.
Zakelijke bestellingen kunnen ook per factuur worden voldaan, neem daarvoor contact op met onze zakelijke expert:
Marco Corba:
T: 06-54 95 38 64
E: marco.corba@bhnetwork.com
KidsCadeau is te koop bij Albert Heijn, Blokker, Cigo, Coop, DetailResult, Etos, Bruna, Primera, Blokker, AKO, Jumbo , Kruidvat, Greetz, Spar, Tabak & Gemak, Top1Toys en The Read Shop.
Je kunt KidsCadeau ook online bestellen, klik hier om naar onze webwinkel te gaan.
Acceptanten
Staat jouw vraag niet tussen de veelgestelde vragen? Neem dan contact op met de klantenservice voor acceptanten van KidsCadeau.
Dit kan op verschillende manieren:
via acceptanten@didix.nl;
op werkdagen tussen 09:00-17:00 uur via telefoonnummer 020-2293555
Direct contact opnemen
Staat jouw vraag niet tussen de veelgestelde vragen? Neem dan contact op met de klantenservice voor acceptanten van KidsCadeau.
Dit kan op verschillende manieren: via vragen@dekidscadeaukaart.nl. Op werkdagen tussen 09:00-17:00 uur via telefoonnummer 020-2293555